Din OMMFTSS 1107-2025:
"c) pentru împuterniciții desemnați de reprezentanții legali ai
angajatorilor cu capital privat, autorizarea se face prin
încărcarea în portal a următoarelor documente, pe care se
aplică de către respectivii împuterniciți semnătura digitală pentru
certificarea conformității cu originalul, și anume: certificat de
înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală,
hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv,
împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul
de prestări servicii/actul adițional la acesta din care rezultă
obligația prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de
creare a contului de acces al angajatorului în Registru;"
Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE
Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE
Ca angajat al unei societati (sunt salariat cu contract de munca) am solicitat acces la Registrul REGES ONLINE (faimoasa aplicatie online care are in spate specialistii cei mai cautati din Europa la ora actuala care sunt angajatii STS si cei de la Vodafone cu specialistii de la ITM)
Iata ce mesaj primesc:
A fost respinsa cererea de acces registru. Registru: CUI / Delegat CNP delegat. Decizie: trebuie procura notariala ! 16. Autorizarea accesului la Registru unui angajator se face după cum urmează: a) pentru reprezentanții legali ai angajatorilor înregistrați la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) autorizarea se realizează automat de către sistem, prin verificarea în RECOM a calității solicitantului; c) pentru împuterniciții desemnați de reprezentanții legali ai angajatorilor cu capital privat, autorizarea se face prin încărcarea în portal a următoarelor documente, pe care se aplică de către respectivii împuterniciți semnătura digitală pentru certificarea conformității cu originalul, și anume: certificat de înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală, hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv, împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul de prestări servicii/actul adițional la acesta din care rezultă obligația prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de creare a contului de acces al angajatorului în Registru;
Ce este in plus:
De ce trebuie CUI-ul firmei? - el exista la Registrul Comertului ca firma este acolo inregistrata
De ce trebuie actul constitutuiv? - acelasi lucru: toate informatiile din actul constitutiv se regasesc la Registrul Comertului
Ce lipseste:
Nu se cere documentul de identitate al imputernicitului (spre deosebire de ANAF care solicita acest lucru langa procura); probabil ca vor avea un motiv in plus sa respinga accesul cu un mesaj automat
Concluzie:
Pentru a obtine acces la Registru DOAR proprietarii firmelor pot obtine acest acces
Ceilalti (ma refer aici la salariati) le trebuie procura notariala in acest sens si cu restul de documente; ITM-ul isi face si el propria arhiva; ANAF are propria arhiva scanata; Registrul Comertului are! Primariile au si ele; de ce sa nu aiba si ITM? Si uite asa bataia de joc la adresa sectorului privat continua.
Parca se amenda daca o institutie cerea documente care exista deja la alte institutii.
BATAIA DE JOC CONTINUA!
Nu stiu ce mazeta a fost cu aceasta idee: daca eu sunt salariat si sunt DESEMNAT sa ma ocup de acest lucru, nu este de ajuns ca am o Decizie interna pentru acest lucru!
NU!
Trebuie sa am si procura notariala pentru ca asa au hotarat mazetele!
Au fost derbedei si vor fi in continuare derbedei.
Asta este!
Dar stati! ca asta nu este tot; procura trebuie sa fie SPECIALA pentru ITM; nu este asa orice PROCURA. Chiar NU!
Trebuie scris in PROCURA (ca la ANAF) exact ce faci la ITM (ca vei depune acte, vei inregistra contracte, vei obtine accesul la dosar si la istoric, cacaturi din astea) altfel, mazetele de la ITM (cei care controleaza ceea ce incarci online, adica acele procuri) vor spune ca procura nu este corect intocmita. Foarte mare atentie ca sa nu recurgeti la gesturi necugetate (sa va infigeti in gatul celor de la ITM). Dupa ce se depune online, mazetele te asteapta cu originalul la ITM; unde stati la coada si undea mazetele se uita la tine de sus, cu profesionalismul cunoscut si din varful buzelor te pun la punct!
Va recomand sa nu fiti nervosi cand stati la coada la ITM; merita si mazetele sa fie corbi macar o data la 10 ani.
SI tot mazetele au hotarat ca se va AMENDA depasirea termenului.
Sunt acum in situatia ridicola in care nu mai pot inregistra nimic, decat dupa ce obtin procura SPECIALA. Pana atunci, astept!
Iata ce mesaj primesc:
A fost respinsa cererea de acces registru. Registru: CUI / Delegat CNP delegat. Decizie: trebuie procura notariala ! 16. Autorizarea accesului la Registru unui angajator se face după cum urmează: a) pentru reprezentanții legali ai angajatorilor înregistrați la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) autorizarea se realizează automat de către sistem, prin verificarea în RECOM a calității solicitantului; c) pentru împuterniciții desemnați de reprezentanții legali ai angajatorilor cu capital privat, autorizarea se face prin încărcarea în portal a următoarelor documente, pe care se aplică de către respectivii împuterniciți semnătura digitală pentru certificarea conformității cu originalul, și anume: certificat de înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală, hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv, împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul de prestări servicii/actul adițional la acesta din care rezultă obligația prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de creare a contului de acces al angajatorului în Registru;
Ce este in plus:
De ce trebuie CUI-ul firmei? - el exista la Registrul Comertului ca firma este acolo inregistrata
De ce trebuie actul constitutuiv? - acelasi lucru: toate informatiile din actul constitutiv se regasesc la Registrul Comertului
Ce lipseste:
Nu se cere documentul de identitate al imputernicitului (spre deosebire de ANAF care solicita acest lucru langa procura); probabil ca vor avea un motiv in plus sa respinga accesul cu un mesaj automat
Concluzie:
Pentru a obtine acces la Registru DOAR proprietarii firmelor pot obtine acest acces
Ceilalti (ma refer aici la salariati) le trebuie procura notariala in acest sens si cu restul de documente; ITM-ul isi face si el propria arhiva; ANAF are propria arhiva scanata; Registrul Comertului are! Primariile au si ele; de ce sa nu aiba si ITM? Si uite asa bataia de joc la adresa sectorului privat continua.
Parca se amenda daca o institutie cerea documente care exista deja la alte institutii.
BATAIA DE JOC CONTINUA!
Nu stiu ce mazeta a fost cu aceasta idee: daca eu sunt salariat si sunt DESEMNAT sa ma ocup de acest lucru, nu este de ajuns ca am o Decizie interna pentru acest lucru!
NU!
Trebuie sa am si procura notariala pentru ca asa au hotarat mazetele!
Au fost derbedei si vor fi in continuare derbedei.
Asta este!
Dar stati! ca asta nu este tot; procura trebuie sa fie SPECIALA pentru ITM; nu este asa orice PROCURA. Chiar NU!
Trebuie scris in PROCURA (ca la ANAF) exact ce faci la ITM (ca vei depune acte, vei inregistra contracte, vei obtine accesul la dosar si la istoric, cacaturi din astea) altfel, mazetele de la ITM (cei care controleaza ceea ce incarci online, adica acele procuri) vor spune ca procura nu este corect intocmita. Foarte mare atentie ca sa nu recurgeti la gesturi necugetate (sa va infigeti in gatul celor de la ITM). Dupa ce se depune online, mazetele te asteapta cu originalul la ITM; unde stati la coada si undea mazetele se uita la tine de sus, cu profesionalismul cunoscut si din varful buzelor te pun la punct!
Va recomand sa nu fiti nervosi cand stati la coada la ITM; merita si mazetele sa fie corbi macar o data la 10 ani.
SI tot mazetele au hotarat ca se va AMENDA depasirea termenului.
Sunt acum in situatia ridicola in care nu mai pot inregistra nimic, decat dupa ce obtin procura SPECIALA. Pana atunci, astept!
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!
Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE
Pentru a avea acces la REGES ONLINE in calitate de salariat, este foarte simplu. Va faceti cont pe ROeID si dupa va treceti delegat in contul de REGES ONLINE, fara procuri notariale, fara mers la sediul ITM, fara certificat digital, fara atasari de documente.
Cum se face contul REGES ONLINE: Administratorul societatii trebuie sa-si faca cont pe ROeID. Dupa activarea contului (care dureaza vreo 24 ore), se intra din contul ROeID pe Inspectia Muncii si se face cont.
Cum se face contul REGES ONLINE: Administratorul societatii trebuie sa-si faca cont pe ROeID. Dupa activarea contului (care dureaza vreo 24 ore), se intra din contul ROeID pe Inspectia Muncii si se face cont.
Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE
Ce am inteles eu:
Revisal – vechiul sistem (offline) Aplicația desktop folosită de angajatori pentru a înregistra contractele individuale de muncă (CIM).Trimitea datele către REGES (registrul național). Trebuia instalat local, se lucra cu fișiere .rvs, actualizare greoaie.
REGES-ONLINE – sistemul nou (web-based) Platformă online, care înlocuiește REVISAL. Permite înregistrarea și actualizarea contractelor de muncă direct în cloud, fără aplicație locală.
Acces prin internet, cu autentificare digitală. Actualizare în timp real, acces la istoricul salariatului, interfață web pentru firme și salariați. Activ și implementat gradual începând cu 2024–2025.
ROeID – sistemul viitor Registrul electronic de evidență a identității lucrătorilor. Va integra REGES-ONLINE + alte evidențe (PFA, zilieri, munca în străinătate etc.)
Ofera un registru unic național, accesibil pentru toate formele de muncă, simplifica complet relațiile de muncă digital, permite salariatului să-și gestioneze propria identitate profesională. Proiect al Ministerului Muncii și Inspecției Muncii.
Pentru autentificare în ROeID, conform ADR(Autoritatea pentru Digitalizarea României), si CEI(buletinul electronic) este unul dintre mijloacele acceptate.
Când îți creezi sau accesezi contul ROeID, poți alege să te autentifici cu:
- CEI (prin cititor smartcard și semnătură digitală)
- Certificat calificat (alt furnizor, ex. certSIGN, DIGISIGN)
- Username și parolă (doar temporar)
- Autentificare cu eIDAS (din alte țări UE)
ITM administrează sistemul REGES/REVISAL la nivel local. În viitor, va colabora direct cu ROeID, dar va rămâne instituția de control fizic și documentar. ITM va continua să existe ca autoritate în teren, vine în control la o firmă dacă nu are contracte înregistrate corect, verifică dacă salariații poartă echipamente de protecție, primesc plângeri de la angajați privind neplata salariilor.
Concluzie:
V-ati complicat mult cu accesul ca angajat imputernicit de un angajator, cu procuri si imputerniciri de la institutiile vechi.
Folositi accesul in REGES-ONLINE ca angajat simplu cu un cont de ROeID. Trebuie doar sa urmati pasii ROeID de creeare cont nou (doar cu telefon smart Android sau iOS). https://www.roeid.ro/ajutor si https://www.roeid.ro/cetateni
Revisal – vechiul sistem (offline) Aplicația desktop folosită de angajatori pentru a înregistra contractele individuale de muncă (CIM).Trimitea datele către REGES (registrul național). Trebuia instalat local, se lucra cu fișiere .rvs, actualizare greoaie.
REGES-ONLINE – sistemul nou (web-based) Platformă online, care înlocuiește REVISAL. Permite înregistrarea și actualizarea contractelor de muncă direct în cloud, fără aplicație locală.
Acces prin internet, cu autentificare digitală. Actualizare în timp real, acces la istoricul salariatului, interfață web pentru firme și salariați. Activ și implementat gradual începând cu 2024–2025.
ROeID – sistemul viitor Registrul electronic de evidență a identității lucrătorilor. Va integra REGES-ONLINE + alte evidențe (PFA, zilieri, munca în străinătate etc.)
Ofera un registru unic național, accesibil pentru toate formele de muncă, simplifica complet relațiile de muncă digital, permite salariatului să-și gestioneze propria identitate profesională. Proiect al Ministerului Muncii și Inspecției Muncii.
Pentru autentificare în ROeID, conform ADR(Autoritatea pentru Digitalizarea României), si CEI(buletinul electronic) este unul dintre mijloacele acceptate.
Când îți creezi sau accesezi contul ROeID, poți alege să te autentifici cu:
- CEI (prin cititor smartcard și semnătură digitală)
- Certificat calificat (alt furnizor, ex. certSIGN, DIGISIGN)
- Username și parolă (doar temporar)
- Autentificare cu eIDAS (din alte țări UE)
ITM administrează sistemul REGES/REVISAL la nivel local. În viitor, va colabora direct cu ROeID, dar va rămâne instituția de control fizic și documentar. ITM va continua să existe ca autoritate în teren, vine în control la o firmă dacă nu are contracte înregistrate corect, verifică dacă salariații poartă echipamente de protecție, primesc plângeri de la angajați privind neplata salariilor.
Concluzie:
V-ati complicat mult cu accesul ca angajat imputernicit de un angajator, cu procuri si imputerniciri de la institutiile vechi.
Folositi accesul in REGES-ONLINE ca angajat simplu cu un cont de ROeID. Trebuie doar sa urmati pasii ROeID de creeare cont nou (doar cu telefon smart Android sau iOS). https://www.roeid.ro/ajutor si https://www.roeid.ro/cetateni
Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE
Nu cred ca s-a inteles
Eu sunt salariat (contabil)
Eu sunt imputernicit sa inregistrez contracte si ma rog chestii legate de partea de ITM
Nu pot ca cetatean sa inregistrez contracte de munca
Ca delegat pot sa fac acest lucru.
Vreti sa spuneti ca daca m-as fi inregistrat cu ROEID acest lucru tinea loc de procura?!
In niciun caz nu functioneaza; AM SEMNATURA DIGITALA de ce m-as inregistra cu ROEID? ROEID se leaga automat la Registrul Comertului si vede cine este adminisratorul
Daca era atat de simplu, toata lumea facea acest lucru.
Pot vedea ca cetatean la ce firme am lucrat sau lucrez.
Nu pot sa adaug sau sa modific; acesta este de fapt oful meu.
Exista o solutie, totusi:
Dupa ce administratorul isi creaza cont cu ROEID, si are credentialele (user si parola) le da delegatului. In momentul in care delegatul/imputernicitul acceseaza contul, administratorul primeste pe aplicatia de la REGES ONLINE (aceasta aplicatie este un fel de token de autentificare cum este la Banca sau la contul Microsoft) un mesaj prin care aplicatia ii spune ca s-a solicitat accesul. Administratorul va accepta iar delegatul/imputernicitul va putea depune/modifica/adauga si alte chestii.
Eu sunt salariat (contabil)
Eu sunt imputernicit sa inregistrez contracte si ma rog chestii legate de partea de ITM
Nu pot ca cetatean sa inregistrez contracte de munca
Ca delegat pot sa fac acest lucru.
Vreti sa spuneti ca daca m-as fi inregistrat cu ROEID acest lucru tinea loc de procura?!
In niciun caz nu functioneaza; AM SEMNATURA DIGITALA de ce m-as inregistra cu ROEID? ROEID se leaga automat la Registrul Comertului si vede cine este adminisratorul
Daca era atat de simplu, toata lumea facea acest lucru.
Pot vedea ca cetatean la ce firme am lucrat sau lucrez.
Nu pot sa adaug sau sa modific; acesta este de fapt oful meu.
Exista o solutie, totusi:
Dupa ce administratorul isi creaza cont cu ROEID, si are credentialele (user si parola) le da delegatului. In momentul in care delegatul/imputernicitul acceseaza contul, administratorul primeste pe aplicatia de la REGES ONLINE (aceasta aplicatie este un fel de token de autentificare cum este la Banca sau la contul Microsoft) un mesaj prin care aplicatia ii spune ca s-a solicitat accesul. Administratorul va accepta iar delegatul/imputernicitul va putea depune/modifica/adauga si alte chestii.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!