Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

Mesaj
Autor
cernatv
Mesaje: 3387
Membru din: Mie Dec 05, 2012 6:23 pm

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#31 Mesaj de cernatv »

Din OMMFTSS 1107-2025:

"c) pentru împuterniciții desemnați de reprezentanții legali ai
angajatorilor cu capital privat, autorizarea se face prin
încărcarea în portal a următoarelor documente, pe care se
aplică de către respectivii împuterniciți semnătura digitală pentru
certificarea conformității cu originalul, și anume: certificat de
înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală,
hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv,
împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul
de prestări servicii/actul adițional la acesta din care rezultă
obligația prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de
creare a contului de acces al angajatorului în Registru;"

paturcai
Mesaje: 8133
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#32 Mesaj de paturcai »

Ca angajat al unei societati (sunt salariat cu contract de munca) am solicitat acces la Registrul REGES ONLINE (faimoasa aplicatie online care are in spate specialistii cei mai cautati din Europa la ora actuala care sunt angajatii STS si cei de la Vodafone cu specialistii de la ITM)
Iata ce mesaj primesc:
A fost respinsa cererea de acces registru. Registru: CUI / Delegat CNP delegat. Decizie: trebuie procura notariala ! 16. Autorizarea accesului la Registru unui angajator se face după cum urmează: a) pentru reprezentanții legali ai angajatorilor înregistrați la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) autorizarea se realizează automat de către sistem, prin verificarea în RECOM a calității solicitantului; c) pentru împuterniciții desemnați de reprezentanții legali ai angajatorilor cu capital privat, autorizarea se face prin încărcarea în portal a următoarelor documente, pe care se aplică de către respectivii împuterniciți semnătura digitală pentru certificarea conformității cu originalul, și anume: certificat de înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală, hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv, împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul de prestări servicii/actul adițional la acesta din care rezultă obligația prestatorului, prin reprezentantul legal al acestuia, de creare a contului de acces al angajatorului în Registru;

Ce este in plus:
De ce trebuie CUI-ul firmei? - el exista la Registrul Comertului ca firma este acolo inregistrata
De ce trebuie actul constitutuiv? - acelasi lucru: toate informatiile din actul constitutiv se regasesc la Registrul Comertului

Ce lipseste:

Nu se cere documentul de identitate al imputernicitului (spre deosebire de ANAF care solicita acest lucru langa procura); probabil ca vor avea un motiv in plus sa respinga accesul cu un mesaj automat

Concluzie:
Pentru a obtine acces la Registru DOAR proprietarii firmelor pot obtine acest acces
Ceilalti (ma refer aici la salariati) le trebuie procura notariala in acest sens si cu restul de documente; ITM-ul isi face si el propria arhiva; ANAF are propria arhiva scanata; Registrul Comertului are! Primariile au si ele; de ce sa nu aiba si ITM? Si uite asa bataia de joc la adresa sectorului privat continua.
Parca se amenda daca o institutie cerea documente care exista deja la alte institutii.


BATAIA DE JOC CONTINUA!

Nu stiu ce mazeta a fost cu aceasta idee: daca eu sunt salariat si sunt DESEMNAT sa ma ocup de acest lucru, nu este de ajuns ca am o Decizie interna pentru acest lucru!
NU!
Trebuie sa am si procura notariala pentru ca asa au hotarat mazetele!

Au fost derbedei si vor fi in continuare derbedei.
Asta este!
Dar stati! ca asta nu este tot; procura trebuie sa fie SPECIALA pentru ITM; nu este asa orice PROCURA. Chiar NU!
Trebuie scris in PROCURA (ca la ANAF) exact ce faci la ITM (ca vei depune acte, vei inregistra contracte, vei obtine accesul la dosar si la istoric, cacaturi din astea) altfel, mazetele de la ITM (cei care controleaza ceea ce incarci online, adica acele procuri) vor spune ca procura nu este corect intocmita. Foarte mare atentie ca sa nu recurgeti la gesturi necugetate (sa va infigeti in gatul celor de la ITM). Dupa ce se depune online, mazetele te asteapta cu originalul la ITM; unde stati la coada si undea mazetele se uita la tine de sus, cu profesionalismul cunoscut si din varful buzelor te pun la punct!

Va recomand sa nu fiti nervosi cand stati la coada la ITM; merita si mazetele sa fie corbi macar o data la 10 ani.
SI tot mazetele au hotarat ca se va AMENDA depasirea termenului.

Sunt acum in situatia ridicola in care nu mai pot inregistra nimic, decat dupa ce obtin procura SPECIALA. Pana atunci, astept!
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

Avatar utilizator
timirase
Mesaje: 8
Membru din: Mar Apr 06, 2021 10:26 am
Localitate: BUZAU

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#33 Mesaj de timirase »

Pentru a avea acces la REGES ONLINE in calitate de salariat, este foarte simplu. Va faceti cont pe ROeID si dupa va treceti delegat in contul de REGES ONLINE, fara procuri notariale, fara mers la sediul ITM, fara certificat digital, fara atasari de documente.
Cum se face contul REGES ONLINE: Administratorul societatii trebuie sa-si faca cont pe ROeID. Dupa activarea contului (care dureaza vreo 24 ore), se intra din contul ROeID pe Inspectia Muncii si se face cont.

ciucam544
Mesaje: 70
Membru din: Mar Noi 25, 2008 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#34 Mesaj de ciucam544 »

Ce am inteles eu:

Revisal – vechiul sistem (offline) Aplicația desktop folosită de angajatori pentru a înregistra contractele individuale de muncă (CIM).Trimitea datele către REGES (registrul național). Trebuia instalat local, se lucra cu fișiere .rvs, actualizare greoaie.

REGES-ONLINE – sistemul nou (web-based) Platformă online, care înlocuiește REVISAL. Permite înregistrarea și actualizarea contractelor de muncă direct în cloud, fără aplicație locală.
Acces prin internet, cu autentificare digitală. Actualizare în timp real, acces la istoricul salariatului, interfață web pentru firme și salariați. Activ și implementat gradual începând cu 2024–2025.

ROeID – sistemul viitor Registrul electronic de evidență a identității lucrătorilor. Va integra REGES-ONLINE + alte evidențe (PFA, zilieri, munca în străinătate etc.)
Ofera un registru unic național, accesibil pentru toate formele de muncă, simplifica complet relațiile de muncă digital, permite salariatului să-și gestioneze propria identitate profesională. Proiect al Ministerului Muncii și Inspecției Muncii.

Pentru autentificare în ROeID, conform ADR(Autoritatea pentru Digitalizarea României), si CEI(buletinul electronic) este unul dintre mijloacele acceptate.
Când îți creezi sau accesezi contul ROeID, poți alege să te autentifici cu:
- CEI (prin cititor smartcard și semnătură digitală)
- Certificat calificat (alt furnizor, ex. certSIGN, DIGISIGN)
- Username și parolă (doar temporar)
- Autentificare cu eIDAS (din alte țări UE)

ITM administrează sistemul REGES/REVISAL la nivel local. În viitor, va colabora direct cu ROeID, dar va rămâne instituția de control fizic și documentar. ITM va continua să existe ca autoritate în teren, vine în control la o firmă dacă nu are contracte înregistrate corect, verifică dacă salariații poartă echipamente de protecție, primesc plângeri de la angajați privind neplata salariilor.

Concluzie:
V-ati complicat mult cu accesul ca angajat imputernicit de un angajator, cu procuri si imputerniciri de la institutiile vechi.
Folositi accesul in REGES-ONLINE ca angajat simplu cu un cont de ROeID. Trebuie doar sa urmati pasii ROeID de creeare cont nou (doar cu telefon smart Android sau iOS). https://www.roeid.ro/ajutor si https://www.roeid.ro/cetateni

paturcai
Mesaje: 8133
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#35 Mesaj de paturcai »

Nu cred ca s-a inteles
Eu sunt salariat (contabil)
Eu sunt imputernicit sa inregistrez contracte si ma rog chestii legate de partea de ITM
Nu pot ca cetatean sa inregistrez contracte de munca
Ca delegat pot sa fac acest lucru.
Vreti sa spuneti ca daca m-as fi inregistrat cu ROEID acest lucru tinea loc de procura?!
In niciun caz nu functioneaza; AM SEMNATURA DIGITALA de ce m-as inregistra cu ROEID? ROEID se leaga automat la Registrul Comertului si vede cine este adminisratorul
Daca era atat de simplu, toata lumea facea acest lucru.

Pot vedea ca cetatean la ce firme am lucrat sau lucrez.
Nu pot sa adaug sau sa modific; acesta este de fapt oful meu.

Exista o solutie, totusi:
Dupa ce administratorul isi creaza cont cu ROEID, si are credentialele (user si parola) le da delegatului. In momentul in care delegatul/imputernicitul acceseaza contul, administratorul primeste pe aplicatia de la REGES ONLINE (aceasta aplicatie este un fel de token de autentificare cum este la Banca sau la contul Microsoft) un mesaj prin care aplicatia ii spune ca s-a solicitat accesul. Administratorul va accepta iar delegatul/imputernicitul va putea depune/modifica/adauga si alte chestii.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 9292
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#36 Mesaj de herganiec »

:roll: :roll: :? :shock:
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”

feodorovl615
Mesaje: 29
Membru din: Joi Feb 28, 2013 9:52 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#37 Mesaj de feodorovl615 »

Lucrurile astea "simple" sunt faine atata vreme cat functioneaza. Exista si exceptii cauzatoare de dureri de cap.

De exemplu cand la interogare pt o firma noua apare "CIF-ul nu are reprezentanti legali". Le dai dovada de la ONRC semnata electronic si ei spun ca nu ii intereseaza, trebuie sa le apara lor ok la interogare. Inregistrarea clasica prin email nu mai functioneaza iar la suport Reges nou esti plimbat prin mesaje, nu ai cu cine sa vorbesti.

Cum spuneam, digitalizarea e faina cat timp functioneaza. Si timpul trece si firma pierde statulul de micro.....

paund852
Mesaje: 681
Membru din: Joi Feb 11, 2010 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#38 Mesaj de paund852 »

dupa trecere la reges online intram pe fiecare salariat activ pe modificare contract pentru modificarile cerute( interval ore,studii)si care este termenul acestor modificari?

pomparaus
Mesaje: 4955
Membru din: Vin Iun 06, 2014 10:47 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#39 Mesaj de pomparaus »

Nu cred ca exista termen pentru aceste modificari.

gheorghei642
Mesaje: 1089
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#40 Mesaj de gheorghei642 »

In termen de 6 luni de la data intrării in vigoare (31 martie 2025) a Hotărârii Guvernului Nr.295/2025 - art.11.-(2) si pct.22 din Ordin MMFTSS Nr.1107/06.05.2025.

nicolam76
Mesaje: 23
Membru din: Lun Ian 14, 2013 9:42 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#41 Mesaj de nicolam76 »

NU scrie așa ceva.. doar ca trebuie să trecem pe varianta on line...

paturcai
Mesaje: 8133
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#42 Mesaj de paturcai »

Pentru angajatorii din România, termenul-limită pentru a migra complet de la vechiul sistem REVISAL la noua platformă REGES ONLINE este 30 septembrie 2025.
Această obligație rezultă din Hotărârea Guvernului nr. 295/2025, care prevede un interval de 6 luni de la data intrării în vigoare a actului normativ (1 aprilie 2025) pentru finalizarea procesului de înregistrare și transmitere a datelor în noul sistem digital.
Detalii importante:
Până la 30 septembrie 2025, angajatorii trebuie să:
Își creeze cont în REGES ONLINE;
Migreze toate datele relevante despre contractele individuale de muncă active;
Completeze și transmită orice informații suplimentare cerute de noul sistem (ex: nivel studii, ocupație conform COR etc.)
După această dată, REVISAL nu va mai putea fi folosit, iar REGES ONLINE devine singura platformă acceptată pentru gestionarea registrului general de evidență a salariaților.
Nerespectarea termenului de 30 septembrie 2025 atrage amenzi între 5.000 și 20.000 lei, în funcție de tipul de neregulă (neînregistrare, date incomplete etc.)
Pe scurt: Toți angajatorii trebuie să finalizeze trecerea la REGES ONLINE până la 30 septembrie 2025, altfel riscă sancțiuni semnificative.
Asta pentru că în neţărmuritul respect pentru contribuabili au ales calea germană: nu faci ca noi?! PLĂTEŞTI:
Este o chestiune pur românească: amenda. Ei şi-au respectat înţelegerea: ne-au dat ceea ce lor le trebuia: digitalizare; ei nu au dat contribuabililor ce le trebuie contribuabililor, le-au dat ceea ce ei au nevoie! Pe contribuabili fac lung şi cu boltă. Le mai fac şi zile fripte: 14 ani am depus fără nicio problemă tot legat de această situaţieŞ după 14 ani ne ameninţă ca să trecem la noul sistem care este total idiot şi care a costat o sumă absolut ameţitoare (pentru cei care nu ştiu):
Potrivit datelor oficiale publicate în Sistemul Electronic de Achiziții Publice și relatate de presă, suma atribuită pentru acest proiect a fost de peste 52,9 milioane de lei fără TVA (aproximativ 10,6 milioane EUR la cursul actual). Contractul a fost câștigat de consorțiul Vodafone România și Maguay Computers, iar finanțarea provine din fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Un fleac! Fără comentarii!
https://hotnews.ro/modificari-majore-pentru-salariati-si-angajatori-s-a-atribuit-licitatia-care-va-schimba-sistemul-revisal-914610

Îmi cer scuze pentru ce urmează să spun: sunt voci care au fost nemulţumite (nu aici, ci în viaţa reală) atunci când SAGA C a majorat preţul abonamentelor (50 lei/luna, 2 pachete cu ţigări, un fumător plăteşte cel puţin 700 lei/lunar) dar nimeni nu a fost/este oripilat de suma plătită de autorităţi. Poate lumea consideră că aceşti bani sunt "cadou" de la UE! Sigur că da! Dar dacă vreodată vom îndrăzni să plecăm din UE (ca ţară) vom da aceşti bani înapoi!
Nu numai că sistemul este total tâmpit, mai mult: antrenează costuri suplimentare pentru angajatori! În acest moment totul se face "manual": introducerea datelor, modificări, etc. Sunt aplicaţii (nu dau nume ca să nu creadă că sunt un bătrân ne-bun!) care îţi garantează (există clipuri pe YouTube) contra piperatului cost de 1200 lei/lună (de fapt preţul este pentru fiecare "date" de încărcat, pentru fiecare firmă pe care o ai: eşti taxat la act adiţional, la adeverinţe, la absolut tot) care preiau automat datele din .... SAGA şi le urcă online! Dar aplicaţia oferită angajatorilor de către autorităţi este GRATIS!
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

paund852
Mesaje: 681
Membru din: Joi Feb 11, 2010 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#43 Mesaj de paund852 »

modificarile noi care trebuiesc facute in noul reges online la data la care isi produce efectele care este?

gheorghei642
Mesaje: 1089
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#44 Mesaj de gheorghei642 »

HOTĂRÂRE nr. 295 din 27 martie 2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE - Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 279 din 31 martie 2025----intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu excepția prevederilor art. 9 și art. 11 alin. (3) și (4), care intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării.

paund852
Mesaje: 681
Membru din: Joi Feb 11, 2010 12:00 am

Re: Cerere obtinere USER si PAROLA pentru REGES-ONLINE

#45 Mesaj de paund852 »

practic nu s au modificat contractele se completeaza cu datele lipsa in reges online date care nu se completau in vechiul revisal, am trecut data cand am facut modificarile este corect?

Scrie răspuns